2010. november 22., hétfő

Liliomos mozgalom - teremtsünk csodát


Amikor tavasszal végre személyesen is láthattam, hallhattam prof. Csermely Pétert jó érzéssel töltött el, hogy akit addig csak az írásain keresztül "ismertem" személyesen ugyanazt az érzéseket kelti bennem.
Szeretem és tisztelem a "nemcsevegős" mély tartalmú nem ráerőszakolóan tanító írásait, a humorát és a tisztán látását. Szeretem, hogy úgy mond véleményt, hogy közben nem pocskondiáz.
De amit a legjobban szeretek, hogy alig van (nincs) olyan írása, aminek olvasása utána ne érezném azt, hogy "megint tanultam valamit" és azt, hogy "még mindig tanulnom kell!".
Csermely Péter blogja

A mostani blogbejegyzése nagyon megérintett. Ajánlom mindenkinek a figyelmébe, s kérem, aki teheti olvassa végig.

A petíció szövege INNEN tölthető le. A petíciót ITT lehet aláírni.

"hogy katasztrófák helyett csodák történjenek Magyarországon"

Liliomos mozgalom

Ma este hozzáfogok és elkészítem a saját liliomos, szívem fölött hordott medálomat.
Mert ezt a liliomot már régóta a szívemben hordom...

Milyen érdekes, most vettem csak észre a liliom színeit: piros, fehér és zöld.

Körkötő Gabinak megígértem, hogy megmutatom, hogy miket alkotok. Már amikor nem mesézek és nem tanulok. Ez is belefér majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése