2010. április 4., vasárnap

Új imázsfilm Budapestről

A múlt hétvégén a Magyar Géniusz Program keretében az első budapesti Országos Tehetségnapon voltam - ami már önmagában is szuper volt - a szombati program a Millenárison volt. Vártuk az előadásokat, s egyszer csak egy kellemes dallam kíséretében A FILM kockái kezdtek el peregni a kivetítőn. Csak néztem. Sokan mások is, és olyan büszkeséggel vegyes boldogság töltötte el a szívemet. Furcsállom is, hogy még nem láttam ezt a filmet, pedig nem most készült.
Beágyazni nem tudtam, de ITT megnézheted.
Kíváncsi vagyok, hogy én vagyok csak ennyire elfogult már megint a magyarságommal, vagy másoknak is ellágyul egy kicsit a szívük, és magasabbra emelik a fejüket - csak úgy ösztönösen, mert mi is magyarok vagyunk.
Mint Ők, akikre én nagyon büszke vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése