2009. december 31., csütörtök

Olvasók s én is olvasok

Amikor életre hívtam ezt a virtuális naplót, akkor a kíváncsiság motivált, hogy mennyire tudom úgy megmutatni magam, hogy ne legyek felszínes, de ne is legyek a végtelenségig exhibicionista. Az első gondolatokat a fotók ihlették, s van még néhány a tarsolyban, de olyan kicsi az a tarsoly, hogy időből kevés fér bele. Aminek a legjobban örülök, hogy a nagy barangolások közepette sok embert ismerhettem meg. Bekukkanthattam hozzájuk a munkájukon, gondolataikon, rajzaikon keresztül. S milyen jó érzés rádöbbenni, hogy sok hasonló érdeklődési körű, gondolkodású ember van a közeledben akkor is, ha a földrajzilag "távolságtartók". Ennél még jobb, ha tanulhatsz is.
Nagyon sokat tanultam Tőletek, Tőlük.
Köszönöm.
Azt is köszönöm, hogy hozzám is benéztetek, bár nagyon szegényes a többiekhez képest a felhozatal.
S miért a kilincs? Olvassatok sok magyar népmesét és rájöttök.
(A fotó nyáron Egerben készült. Szeretem a szép kilincseket!)

Mesés új esztendőt kívánok Nektek!

3 megjegyzés:

  1. Drága Ildikó!
    Szívből örülök, hogy köztünk vagy!!!! :)))
    Szeretetben, örömökben gazdag boldog új esztendőt kívánok!!!!
    Mosollyal: Ilda

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ildikó!
    Én csak mostanság találtam "rád", de máris nagyon tetszenek az írásaid és az alkotásaid! Kívánok neked és szeretteidnek Boldog Új Évet békességben, boldogságban!
    Szeretettel: Évi :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket és a jókívánságokat!

    VálaszTörlés