2009. december 12., szombat

Nem nyertem :-(

Nem én nyertem, hanem Ildi. Gratula neki.
Hogy én mit csináltam volna azokkal az anyagokkal?
Semmi különöset, csak amit az új szerzeményeimmel is szoktam: megismerem "őket". Nézem, megsimogatom, egymás mellé teszem azokat, amelyről úgy tűnik, hogy egymás mellett jobban érzik magukat. És végül hozzájuk képzelem a formát. Aztán pedig jön a horror: nyírás-vágás, szúrás-böködés, a meleg vasat ki ne hagyjam. A végén pedig újra a símogatás. És amikor egymás mellett megnyugszanak, kipihenik a fáradalmakat, felfedezik a díszeket: a csipkét, a gombot vagy a szalagot, talán beletörődnek, hogy reinkarnáció pedig igenis létezik. Az ANYAGOKNÁL biztosan.

2 megjegyzés:

  1. Hát, még én sem nyertem egy játékban sem, pedig játszottam már épp eleget, már nem is játszok régóta. :) Azért te ne add fel, ne szomorkodj egyszer csak sikerül. :)

    VálaszTörlés
  2. Próbálkozom... Nem játszanék, ha attól félnék, hogy nem nyerek. De nem félek, mert mindenből tanulok és még kapok is valamit. Itt pl. az értő olvasás fontosságát, no meg azt - és ez sokkal fontosabb -, hogy hagytál nálam egy kedves üzenetet.

    VálaszTörlés